PRAVILNIK PROGRAMA »GARANCIJA PLUS«
§1. Splošne določbe
- Ta Pravilnik določa pravila delovanja programa »Garancija PLUS« (v nadaljevanju: Program), ki ga ponuja 7SUN Paweł Sternal
ul. Wojska Polskiego 8
41-208 Sosnowiec
NIP: 644-325-86-02
REGON: 384626742
v nadaljevanju Garant. - Program Garancija PLUS predstavlja razširjeno obliko zaščite opreme, kupljene pri Garant-u, in je namenjen zagotavljanju večje varnosti za stranke in investitorje, učinkovitejše servisne podpore ter neprekinjenega delovanja fotovoltaičnih naprav.
- Program zajema izključno pretvornike z močjo do 20 kW ter hranilnike energije s kapaciteto do 10 kWh, kupljene pri Garant-u od dne 17. oktobra 2025, ob izpolnitvi pogojev, določenih v tem Pravilniku.
- Pristop k Programu nastopi samodejno ob nakupu naprave iz odstavka 3, pod pogojem, da je na računu navedena postavka »Garancija PLUS«.
§2. Obseg zaščite
- Program Garancija PLUS zagotavlja:
- Garancijo za zamenjavo naprave (pretvornika ali hranilnika energije) z novo opremo,
če okvare ni mogoče odpraviti na daljavo v roku 7 dni od prijave okvare. - Zamenjava naprave se izvede iz sklada naprav, dostopnih v skladišču Garanta.
Če identičen model ni na voljo, lahko Garant – po predhodnem posvetu s Stranko – dobavi napravo z ne slabšimi tehničnimi parametri. - Če Stranka ne soglaša z zamenjavo za drug model, lahko Garant zagotovi nadomestno napravo za čas popravila.
- Cesijo garancije – možnost prenosa pravic iz Programa na končnega investitorja, tudi v primeru prenehanja ali začasne ustavitve dejavnosti monterja.
- Dodatno pozavarovalno zaščito, ki jo neposredno zagotavlja Garant, ki deluje kot notranji garant, neodvisen od proizvajalca naprave.
- Garancijo za zamenjavo naprave (pretvornika ali hranilnika energije) z novo opremo,
- Zaščita v okviru Programa je namenjena varovanju interesov investitorja v primeru nepredvidenih dogodkov, zlasti v zvezi z nedostopnostjo servisnih storitev proizvajalca ali prenehanjem dejavnosti monterja.
§3. Pogoji udeležbe
- Program zajema izključno naprave:
- kupljene po ceni, ki velja na prodajni platformi Garanta (brez dodatnih cenovnih pogajanj),
- ki imajo na prodajnem računu izrecno navedeno postavko »Garancija PLUS«,
- ki izpolnjujejo tehnične zahteve iz § 1 odst. 3.
- Zamenjava ali popravilo v okviru Programa je možno izključno na podlagi servisne prijave v kateri koli obliki (po e-pošti, po telefonu ali pisno), ki vsebuje:
- serijsko številko naprave,
- datum nakupa,
- kratek opis okvare.
- Prijavo je mogoče podati:
- po e-pošti na naslov: complaints@7sun.eu,
- ali po telefonu na številko: +48 534 991 991.
- V primeru zamenjave ali vračila naprave je Stranka dolžna poslati napravo v originalni embalaži skupaj s celotno opremo.
- Zaščita Garancije PLUS zajema obdobje:
- 24 mesecev od datuma prodaje naprave,
- z možnostjo dodatnih 2 mesecev za montažo pri investitorju.
Zaščita se začne od dneva zagona (spustitve v obratovanje) instalacije, vendar najpozneje po 2 mesecih od datuma prodaje.
Dokazilo o začetku delovanja naprave je zapisnik o prevzemu izvedenih inštalacijskih del ali registriran zagon v nadzornem sistemu proizvajalca preko aplikacije.
§4. Postopek izvedbe
- Po prejemu prijave Garant opravi začetno preverjanje in poskusi oddaljeno rešitev problema.
- Če okvara ni odpravljena v 7 dneh od datuma prijave, Garant začne postopek zamenjave naprave.
- Zamenjana naprava bo dobavljena iz trenutnih skladiščnih zalog Garanta, okvarjeno napravo pa je treba vrniti v 7 dneh po prejemu nove opreme.
- Če se ugotovi, da naprava ne izpolnjuje pogojev za zamenjavo (npr. mehanske poškodbe po krivdi uporabnika), si Garant pridržuje pravico Stranki zaračunati stroške prevoza in izvedenskega pregleda.
§5. Izključitve odgovornosti
- Program Garancija PLUS ne zajema:
- poškodb, nastalih zaradi nepravilne montaže, uporabe v nasprotju z navodili ali posegov nepooblaščenih oseb,
- mehanskih poškodb, zalitja, prenapetosti ali drugih naključnih dogodkov, ki niso povezani z napako naprave,
- stroškov demontaže in ponovne montaže naprave na mestu vgradnje,
- naprav, pri katerih je serijska številka odstranjena, spremenjena ali neberljiva.
- Program ne predstavlja razširitve garancije proizvajalca, temveč ločeno servisno storitev, ki jo zagotavlja Garant v okviru lastnega sistema pozavarovanja.
§6. Določbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR)
- Upravljavec osebnih podatkov udeležencev Programa je 7SUN Paweł Sternal, ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec.
- Osebni podatki se obdelujejo za namene:
- obravnave prijav in zagotavljanja servisnih storitev v okviru Programa,
- stika s Stranko v zvezi z uveljavljanjem garancije,
- izpolnjevanja pravnih in računovodskih obveznosti, ki izhajajo iz opravljanja gospodarske dejavnosti.
- Pravna podlaga za obdelavo je člen 6(1)(b) in (c) GDPR – izpolnitev pogodbe in zakonska obveznost upravljavca.
- Podatki se lahko posredujejo subjektom, ki z Garant-om sodelujejo pri izvajanju servisnih ali logističnih storitev, v obsegu, potrebnem za izvedbo storitve.
- Podatki se bodo hranili za obdobje, potrebno za izvedbo Programa, ter za čas, določen s predpisi o računovodstvu in zastaranju terjatev.
- Vsaka oseba ima pravico dostopa do svojih podatkov, njihovega popravka, omejitve obdelave, prenosljivosti ter izbrisa v primerih, ki jih določa zakon.
- Vsa vprašanja v zvezi z obdelavo osebnih podatkov je mogoče poslati na e-poštni naslov: rodo@7sun.eu.
- Udeleženec Programa ima pravico vložiti pritožbo pri predsedniku Urada za varstvo osebnih podatkov (UODO).
§7. Končne določbe
- Program Garancija PLUS velja na ozemlju EU, zlasti na ozemlju Republike Poljske.
- Udeležba v Programu ne zahteva ločene registracije – pogoj je izpolnjevanje zahtev iz § 3.
- Garant si pridržuje pravico do spremembe tega Pravilnika; spremembe ne vplivajo na pravice Strank, ki so nakup opravile pred njihovo uvedbo.
- V zadevah, ki jih ta Pravilnik ne ureja, se uporabljajo določbe poljskega prava, zlasti Civilnega zakonika.
- Vse spore, ki izhajajo iz izvajanja Programa, bodo reševala sodišča, pristojna za registrirani sedež Garanta.
- Pravilnik začne veljati dne 17. oktobra 2025.
